Συνταγή για μπάρες πρωτεΐνης στο σπίτι

Οι μπάρες πρωτεΐνης αποτελούν ένα πολύ υγιεινό, θρεπτικό και εύγευστο σνακ που μπορεί να φαγωθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό, όπως χτίσιμο γερού μυϊκού συστήματος, απώλεια βάρους, εξισορρόπηση του ζάχαρου και δόμηση υγιών και δυνατών ιστών. Μπάρες πρωτεΐνης μπορείτε να βρείτε στα φαρμακεία, τα σούπερ μάρκετ, τα γυμναστήρια και τα καταστήματα fitness. Αν, όμως, θέλετε να φτιάξετε τις δικές σας, σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης, που θα είναι απόλυτα υγιεινές, με τις λιγότερες θερμίδες, γεμάτες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και κυρίως προσαρμοσμένες στις δικές σας διατροφικές και γευστικές προτιμήσεις, τότε μπορείτε να το κάνετε με αυτή την εύκολη συνταγή που σας προτείνουμε.

 

Ανακατέψτε σκόνη πρωτεΐνης και αλεύρι

Προμηθευτείτε σκόνη πρωτεΐνης και ανακατέψτε την με αλεύρι. Η πρωτεΐνη μπορεί να είναι ορός γάλακτος ή πολλαπλών πηγών. Και τα δύο είδη χρησιμοποιούνται κατά κόρον στις μπάρες πρωτεΐνης και μπορείτε να τις βρείτε σε διάφορες γεύσεις, εκ των οποίων η πιο χρήσιμη και εύγευστη για τέτοιου είδους συνταγές είναι η γεύση βανίλια. Εφόσον οι μπάρες πρωτεΐνης δεν θα ψηθούν, πρέπει να διαλέξετε ένα αλεύρι, το οποίο μπορεί να καταναλωθεί από τον άνθρωπο ωμό. Αλεύρι καρύδας, αμυγδάλου, βρώμης ή κινόα είναι ακριβώς αυτό που ψάχνετε.

 

Γάλα, βούτυρο και γλυκαντική ουσία

Για να δέσει η σκόνη, πρέπει να προσθέσετε γάλα και βούτυρο που θα κάνει το μείγμα κρεμώδες. Το γάλα μπορεί να είναι της αρεσκείας σας δηλαδή αγελαδινό ή κάποιο φυτικό γάλα, όπως αμυγδάλου, καρύδας, σόγιας ή φουντουκιού. Το ίδιο ισχύει και για το βούτυρο, καθώς μπορεί να είναι είτε αγελαδινό είτε φυτικό. Επίσης, για να έχει ωραία υφή αλλά και γεύση το μείγμα, μπορείτε να βάλετε και ταχίνι ή φυστικόβουτυρο. Αν μετά από όλα αυτά, το μείγμα δεν σας φαίνεται αρκετά γλυκό, μπορείτε να προσθέσετε λίγη ζάχαρη ή καλύτερα στέβια, μέλι ή σιρόπι αγαύης που είναι πιο υγιεινά. Προσέξτε, όμως, μην το κάνετε πολύ γλυκό, γιατί στη συνέχεια θα προστεθεί και η σοκολάτα.

Πλάστε τις μπάρες

Για να πλάσετε το μείγμα σε μπάρες, πρέπει αυτό να μην είναι ούτε πολύ υγρό ούτε πολύ ξηρό. Αν είναι ξηρό πρέπει να προσθέσετε παραπάνω γάλα, ενώ αν είναι υγρό και κολλώδες, χρειάζεται παραπάνω αλεύρι. Μπορείτε να το πλάσετε σε όποιο σχήμα και μέγεθος θέλετε.

 

Προσθέστε τη σοκολάτα

Σε μπεν μαρί λιώστε μαύρη σοκολάτα, η οποία δεν περιέχει πολλή ζάχαρη και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Αφού τη λιώσετε, μπορείτε να τη χύσετε πάνω στις μπάρες ή να βουτήξετε τις μπάρες σε αυτή δίνοντάς τους μια υπέροχη γεύση.

 

Άλλα συστατικά

Πριν πλάσετε το μείγμα σε μπάρες, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα συστατικά πλούσια σε βιταμίνες, όπως ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, ώστε να έχετε τη γεύση που θέλετε και να λαμβάνετε διάφορες βιταμίνες εκτός από την πρωτεΐνη.

 

Βάλτε τις μπάρες στην κατάψυξη

Το τελευταίο βήμα είναι να βάλετε τις μπάρες στην κατάψυξη για περίπου 30 λεπτά. Έπειτα, θα είναι έτοιμες, για να τις φάτε ή να τις πάρετε μαζί σας ως ένα ξεχωριστό σνακ.

Μπορείτε να βρείτε έτοιμες μπάρες πρωτεΐνης στα X-treme Stores