Τα 7 καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το μυϊκό μας σύστημα

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα την σημερινή εποχή που λόγω ελλιπούς διατροφής υπάρχει ανεπάρκεια έλλειψης βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Οι ανάγκες ενός αθλητή σε ενέργεια είναι πολύ υψηλότερες από αυτές ενός μέσου ανθρώπου. Η ανεπάρκεια στον οργανισμό ορισμένων βιταμινών μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένες αθλητικές επιδόσεις. Δυστυχώς, όσο σωστή και ισορροπημένη διατροφή κι αν κάνουμε, υπάρχει περίπτωση να έχουμε έλλειψη σε κάποια συστατικά και βιταμίνες. Η μόνη λύση τότε είναι τα συμπληρώματα διατροφής. Ας δούμε παρακάτω ποια συμπληρώματα διατροφής με συγκεκριμένες βιταμίνες θα σας βοηθήσουν να τονώσετε το μυϊκό σας σύστημα και να καταφέρετε να σηκώσετε περισσότερα βάρη στα όργανα γυμναστικής έχοντας θεαματικά αποτελέσματα.

Συμπληρώματα διατροφής: Μαγνήσιο

Αν έχετε έλλειψη σε μαγνήσιο, είναι πολύ πιθανό να πάθετε κράμπα κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το πρόβλημα με το μαγνήσιο είναι ότι αποβάλλεται εύκολα από τον οργανισμό ανθρώπων με έντονη πνευματική εργασία και στρες και συνεπώς χρειάζεται επαγρύπνηση για την αναπλήρωση αυτού του πολύτιμου μετάλλου με εξειδικευμένα συμπληρώματα διατροφής αλλά και κατανάλωση κακάο, αμυγδάλων και φιστικιών.

Συμπληρώματα διατροφής: Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος αποτελεί ένα σημαντικό ιχνοστοιχείο για την αναδόμηση των μυών, την αποδοτική λειτουργία του μεταβολισμού, τη λειτουργία του θυρεοειδούς, την καρδιοαναπνευστική ικανότητα και τη διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος. H ανεξήγητα χαμηλή αντοχή μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη ψευδαργύρου.  Ο ψευδάργυρος λαμβάνεται μέσω ξηρών καρπών και σιτηρών ολικής άλεσης.  Στην περίπτωση που έχετε έλλειψη ψευδαργύρου καλό να το λάβετε από την διατροφή. Αλλά αν δεν μπορείτε καλό είναι να χρησιμοποιήσετε  συμπληρώματα διατροφής.Bbbclub.gr - Συμπληρώματα Διατροφής - Zinc SAN

Συμπληρώματα διατροφής: Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α ευθύνεται για τη σύνθεση των πρωτεϊνών που αποτελούν το βασικό συστατικό των μυών, ενώ συνδέεται και άμεσα με την παραγωγή της τεστοστερόνης, τη βασικότερη ορμόνη που οικοδομεί το μυϊκό σύστημα. Έτσι, είναι απαραίτητη για τους αθλητές που θέλουν να αυξήσουν το μυϊκό τους όγκο. Η βιταμίνη Α βρίσκεται σε μεγάλη περιεκτικότητα στο μοσχαρίσιο κρέας, το συκώτι, την πιπεριά, το πιπέρι, το καρότο, το πεπόνι, την κολοκύθα και τα πράσινα λαχανικά.

Συμπληρώματα διατροφής: Βιταμίνη Β

Οι βιταμίνες Β6, Β12 και Β9 βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού για την παραγωγή ενέργειας, προλαμβάνουν την αθλητική αναιμία και είναι απαραίτητες για την αναδόμηση των μυών.

Bbbclub.gr - Συμπληρώματα Διατροφής - Βιταμίνη B

Συμπληρώματα διατροφής: Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D συνδέεται με την απορρόφηση του ασβεστίου, τη δόμηση γερών οστών και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Πολλές μελέτες διαπιστώνουν ότι η βιταμίνη D συμβάλλει στο χτίσιμο του μυϊκού συστήματος και στην σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Η βιταμίνη D συντίθεται με την έκθεση χωρίς αντηλιακό στον ήλιο κατά τις μεσημεριανές ώρες. Αποδεδειγμένα όμως όλοι έχουμε έλλειψη αυτή της βιταμίνης αφού πλέον η έκθεση μας στον ήλιο δεν είναι επαρκής.

Συμπληρώματα διατροφής: Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε μειώνει τη μυϊκή βλάβη και βοηθάει στη γρήγορη και αποτελεσματικότερη επούλωση των μυϊκών ιστών μετά την άσκηση. Αυτή είναι μια διαδικασία που οδηγεί στην αύξηση του μυϊκού όγκου. Η ευεργετική της επίδραση στην πίεση του αίματος επιτρέπει στο αίμα, που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, να φτάσει στους μύες που δουλεύουν κατά την άθληση για να αποδώσουν καλύτερα.

Bbbclub.gr - Συμπληρώματα Διατροφής - Βιταμίνη Ε

Συμπληρώματα διατροφής: Σίδηρος

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε περιορισμό της μυϊκής δύναμης αλλά και σε σοβαρότερες καταστάσεις. Όπως για παράδειγμα σιδηροπενική αναιμία. Τα συμπληρώματα σιδήρου είναι σίγουρα μια λύση. Όμως υπάρχουν και τροφές πλούσιες σε σίδηρο από τις οποίες μπορείτε να λάβετε τον σίδηρο. Όπως  για παράδειγμα το συκώτι, το αυγό, το κόκκινο κρέας και τα θαλασσινά.